Garanția produselor
Termenul de garanție pe care îl oferim produselor de mobilier este de până la 24 de luni. Termenul de garanție este specificat în dreptul fiecărui produs în parte.
Condiții pentru Returnarea Produselor
Conform legii comerțului electronic OUG nr.34/2014, art.9, consumatorul (cumpărătorul) are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului ( cumpărătorului ) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Clientul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate, să returneze produsul și să înștiințeze firma asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume.
Consecinţele retragerii
În caz de retragere, vă vom rambursa întreaga sumă primită de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.
Vom efectua această rambursare în termen de 15 zile calendaristice, prin ordin de plată, rambursarea sumei pe card, mandat poștal sau numerar la sediul firmei, fără a percepe comisioane.
Produsele ce fac obiectul returului trebuie expediate la adresa Strada Principala 39,
Tigveni, Argeș, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Se vor opri sumele necesare recondiționării și reambalării produselor pentru a putea fi revândute.
1. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către CLIENT, S.C. DEAMOB HOME DESIGN S.R.L. are dreptul de a decide refuzarea returului.
2. Produsele (mobilier, canapele, saltele) executate pe dimensiuni speciale și/sau personalizate de către client (nu de serie), nu vor putea fi returnate.
3. Pentru a putea fi returnată, comanda dvs. trebuie să fie însoțită la returnare de toate documentele care v-au fost înmânate odată cu produsul: factură, chitanță, certificate de garanție și orice alte documente care v-au fost predate.
4. Dacă nu dețineți toate aceste documente, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor.
Personalul S.C. DEAMOB HOME DESIGN S.R.L. nu se deplasează la domiciliul clientului pentru ridicarea produselor.
Nu ne asumăm răspunderea pentru transportul și manipularea produselor efectuate de către client și avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezintă deteriorări cauzate de către transportul și manipularea efectuate de către client.
Pentru mobilierul deteriorat la transport, se va percepe o taxa suplimentară de 80 RON, pentru aducerea la starea inițială (schimbare husă, curățare chimică, etc.).
Pentru a ne înștiința în privința deciziei dumneavoastră de a returna produsele, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail pe adresa de contact contact@deamob.ro, în care să specificați numele dumneavoastră, adresa, numărul comenzii și produsele ce fac obiectul returului.
Vă mulțumim!